woensdag 22 februari 2012

Lie(f)s

Woorden, letters en cijfers. Ik ben altijd bezig met het verzinnen en bedenken van combinaties hiervan. 

Stl. [spreek uit: es-t-elle]
Naast Stella en stijl staat dit tevens voor het Franse 'zij is...' [est-elle]. 

'Zij is Stoer, zij is Trendy, zij is Leuk'
'Stoer en Tijdloos Leer' 
'Stay Tuned Ladies' 

Estelle is sinds december de naam van onze tweede dochter

Naast Stella Maye, Jools by Stl. en Lundiva [wordt vervolgd] wilde ik tevens een domein registeren uit naam van de meiden. Je weet immers maar nooit. Jullie begrijpen dat ik druk in de weer ben geweest met woorden, namen en dergelijke... Moeilijk!

De combinatie van hun initialen vormen het Franse woord LE [saai] of het Engelse LIES [negatief]! Hmm... 

... en ineens zag ik het. Door één letter toe te voegen, ontstaat lie(f)s. Een lief woord met beide namen. Een naam waar ik nu en later alle kanten mee op kan. En aangezien zowel de site als de meisjes van mij zijn ;) wordt de naam van mijn nieuwe site liefsbystl. Wat, hoe en wanneer? Geen idee, maar de registratie van dit domein staat op mijn naam. Blij mee.

Liefs, Stella

1 opmerking:

  1. jij blij wij blij, want meestal komen leuke dingen "uit"een blije Stella:D

    BeantwoordenVerwijderen