dinsdag 21 februari 2012

Award!

Wachtend op spannende antwoorden [op voorstellen mijnerzijds] via de mail en leuke post in mijn brievenbus [gewonnen reis naar Parijs] kreeg ik via Facebook het bericht dat ik de Liebster Blog Award heb verdiend!


Deze Award is een soort kettingbrief onder Bloggers. Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Je krijgt de Award van een collega blogger die jouw blog met veel plezier leest en je extra aandacht wil geven.

Ik kreeg deze Award van Vera van Leuke Lintjes.

De regels:
* Zet de Award op jouw blog;
* Vermeld de gever van de Award met link;
* Geef de Award door aan 5 bloggers door hun naam + blog met link te vermelden.

Ik geef de Liebster Blog Award aan...
* Lynda - His door Haar
* Samira - Spraak-water
* Linda - Ninfa
* Annemiek - Miek invorm

Stuk voor stuk blogs die ik met veel plezier lees!

x Stella

1 opmerking:

  1. Hoi Stella,gefeliciteerd met je award,echt super en dames allemaal gefeliciteerd met de liebster award,...XXX

    BeantwoordenVerwijderen