maandag 20 februari 2012

Gezocht!

Voor een nieuwe collectie ben ik op zoek naar iemand die goed overweg kan met een naaimachine... #leer en #stof en die het leuk vindt om samen met mij te sparren over de collectie en het vormgeven hieraan. 

De collectie zal in ieder geval ... by Stl. heten. 

Op dit moment betreft het een drietal items, maar wellicht kunnen we deze uitbreiden. 

Mijn voorkeur gaat uit naar iemand uit Haarlem of omstreken met de mogelijkheid 's avonds en/of in het weekend af te spreken. 

Ben of ken jij iemand die deze uitdaging met mij durft aan te gaan... neem contact op via info[at]stellamaye[dot]nl. 
 
Wat kan ik bieden? De spanning van het opzetten en delen van een eigen label + de roem als het een succes wordt! 
 
Zeg het voort!

x Stella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten