zondag 12 februari 2012

Wie ben ik? 

Naam: Stella Maye. Leeftijd: 36 jaar. Sterrenbeeld: tweeling. Met name dit laatste vertaalt zich in een zeer brede interesse.
  • Ik hou van verrassingen en haal graag het nieuwste van het nieuwste in huis.
  • Ik weet wat ik wil, maar mijn eigen stijl een naam geven vind ik moeilijk.
  • Ik geniet van producten in de meest pure vorm,
  • maar ook van onverwachte combinaties.
  • Natuurlijke materialen met een strak lijnenspel.
  • Modern met een knipoog naar het verleden.
  • Warm, chic én tijdloos.
Verder moeder van twee, vrouw van één (brede interesse houdt ergens op), dol op winkelen, schoenen (blijf toch een vrouw), lezen en fotograferen. Verslaafd aan koffie en magazines en getrouwd met mijn laptop.

Via dit blog deel ik de minder zakelijke kant van Jools by Stl. Lees hier mijn interesses, wat ik uitspook en met wie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten