donderdag 29 maart 2012

Spannend!

Zoals jullie wellicht weten ben ik al een tijd bezig met het ontwerpen (?!) en produceren van een eigen collectie fashion accessoires. Middels een oproep via dit blog heb ik meerdere geweldige reacties ontvangen en met één daarvan heb ik uiteindelijk afgesproken. Tijdens een drie uur durende koffie (met taart) zijn alle mogelijkheden besproken en zullen er meerdere stappen volgen.

Stap 1. 
Mijn ontwerpen zijn voorgelegd aan het naaiatelier en op basis daarvan is gekeken welk leer het beste gebruikt kan worden, hoeveel er nodig is per accessoire en wat de prijs per stuk gaat worden. Uiteindelijk heb ik vorige week de offerte ontvangen en opdracht gegeven voor...

Stap 2.
... het sample proces. Momenteel worden van alle accessoires (5 stuks in totaal) samples gemaakt. Jullie begrijpen dat ik dit ontzettend spannend vind en hoop dat ik snel de samples kan zien, voelen, ruiken en proberen om daarna verder te kunnen met...

Stap 3.
... de werkelijke productie van mijn eigen lijn! [wordt vervolgd]

Ondertussen ben ik druk met het bedenken van alles er omheen. Naam collectie, uitstraling, persberichten en de shoot (je kan het maar klaar hebben)...

Gister is tijdens een brainstormsessie het volgende gecreëerd!


De overkoepelende naam blijft Stella Maye. Net als Jools en Lie(f)s gaat ook de naam van deze collectie by Stl. heten. Na het brainstormen van gister is de 'voorlopige' naam Be! by Stl. Meestal zet ik dit soort dingen op mijn bureaublad om te kijken hoe het voelt en wat er eventueel veranderd moet worden. Dus ook voor deze naam geldt... wordt vervolgd! Spannend!

3 opmerkingen:

  1. jou "kennende"gaat ook dit weer HELEMAAL goed komen!!! Spannend is het wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ja! Als er ook samples zijn, die 'ervaren' moeten worden door derden.. Let me know! ;) :D Goed bezig, superleuk #trots

    BeantwoordenVerwijderen