dinsdag 10 april 2012

WHAAA!

Het is zover: de samples zijn klaar en aanstaande zondag zal ik voor de tweede keer afreizen naar Almere om mijn Fashion Accessoires voor de eerste keer te zien, te voelen, te ruiken en te proberen. Mijn krabbels uitgevoerd in het zachtste leer. Ik ben zó benieuwd hoe alles eruit ziet...

Tijdens deze tweede date zullen wij kijken naar het soort leer, de diverse kleuren, eventuele aanpassingen en uiteraard toevoegingen en wanneer alles akkoord is, zal ik opdracht geven de productie te starten. Toch duurt het (helaas) nog even voordat jullie kunnen meegenieten. Wanneer alles klaar is zal er een fotoshoot volgen om de items vast te leggen op de manier waarvoor ze bedoeld zijn en pas na de zomer zal de collectie be! by Stl. te koop zijn via de e-shop en hopelijk volgen er dan meerdere verkooppunten.

Nog even geduld!

3 opmerkingen:

  1. zit ik nu alweer dit bericht te lezen?!??!?!?????! TJuuuu duurt dat.....

    BeantwoordenVerwijderen